🔸 De meeste vrouwen die bij mij op de praktijk komen via-via bij mij terecht, en dat blijft de beste reclame! Affiliate marketing voelt voor mij ook als mond-tot-mond reclame.
🔸 Ik kan heel veel tijd gaan besteden aan een tof Instagram kanaal. Maar het algoritme is best genadeloos. Je moet zeer regelmatig wat delen, en onze (redelijk dopamine verslaafde breinen 🧠) willen vooral de tofste reels elke dag voorbij zien komen. Maar dat kost me een partij tijd! Ik steek mijn tijd en aandacht liever in de inhoud en verdere ontwikkeling van de programma's of het schrijven van een goede blog.
🔸 Ik heb nog de illusie (😇) dat ik Bevallen&Door zonder betaalde marketing kan opbouwen: alleen met enthousiaste deelneemsters en mensen die de inhoud van de programma's goed kennen en mij op de inhoud adviseren. Dát lijkt me tof!
🔸 En ik geef mijn 'marketing-budget' graag uit aan JOU en liever niet aan Zuckerberg en Google (die al zó rijk en invloedrijk zijn...).
🔸 Jou weer een fit lijf geven zodat jij kunt doen wat je het liefste doet zonder (gênante) ongemakken: dát is mijn missie met Bevallen&Door te starten. Ik hoop dat jij door deze manier van marketing net even iets extra gestimuleerd wordt om het te delen en hopelijk inspireer je op deze manier andere moeders om ook duurzaam hun lijf te herstellen na de bevalling 💜